E-shop Dynal

web: www.eshop-dynal.cz, e-mail: info@eshop-dynal.cz

Informace ke způsobu dodání a zaplacení zboží

 

TOPTRANS

Doručení Vaší objednávky standardně doručujeme prostřednictvím přepravní společnosti TOPTRANS.
(Po dohodě je možné zvolit jinou přepravní společnost)
 

Samotné doručení balíku.

  • Řidič Vás bude kontaktovat před doručením zásilky a dohodne si s Vámi další podrobnosti jako je například čas doručení. 
  • Doručení proběhne přibližně v hodinách 9-15 hod. Čas doručení nemohou ovlivnit pracovníci eshopu. Pokud Vás řidič nezastihne v den, lze dohodnout jiný termín.
  • Rozvozoví řidiči jsou vybaveni odpovídající technikou pro složení zásilky z vozidla a následnou manipulací s ní. 
  • Normální doba doručení je jeden pracovní den.
  • Samotnou zásilku lze sledovat na těchto stránkách www.toptrans.cz

          

Dopravné (poštovné a balné) - do 5 kg 129,00 Kč
Dopravné (poštovné a balné) - do 25 kg 249,00 Kč
Dopravné (poštovné a balné) - nad 25 kg 490,00 Kč

 V případě nadrozměrné zásilky počítáme dopravné individuálně podle velikosti a hmotnosti zboží. 

 

Možnosti platby

Dobírka 50,00 Kč
Platba předem 0,00 Kč
   

POZNÁMKA: Pokud zvolíte způsob " Platba předem", proveďte platbu na náš účet číslo: 

Číslo účtu: 2111880695/2700, UniCredit Bank
IBAN: CZ86 2700 0000 0021 1188 0695
BIC: BACXCZPP

Jako variabilní symbol uveďte číslo Vaší objednávky. Po připsání příslušné částky na náš účet, odesíláme Vámi objednané zboží.

        

 

PŘEVZETÍ NEBO PŘÍPADNÁ REKLAMACE POŠKOZENÍ ZÁSILKY

Při převzetí zásliky zkontrolujte vnější obal, pokud bude porušený poznamenejte to do přepravního listu. 

Pokud si náhodou nevšimnete poškození nemusíte se bát případné další reklamace. V přítomnosti řidiče  zkontrolujte obsah dané zásilky. V případě zjištění závady je toto nutné ihned oznámit řidiči a zanést do přepravního listu. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

S případnou reklamací se ihned obracejte na obchod@eshop-dynal.cz nebo na telefon 607 078 700. Reklamaci na dopravu je nutné uplatnit maximálně od 3 dnů od doručení zásilky. K případné reklamaci prosím pořiďte fotodokumentaci pro snažší vyřízení. 

V případě, že nebude reklamace přepravy oznámena naší firmě DYNAL s.r.o. do tří dnů od data doručení a sepsání škody do přepravního listu, zaniká nárok na uplatnění reklamace přepravy.

S jakým koliv dotazem na reklamci nás neváhejte kontaktovat.

 

OSOBNÍ ODBĚR

Osobní odběr je možný pouze po předchozí domluvě.

ZDARMA je v případě objednání následujících položek: OKNA, DVEŘE, POLYKARBONÁTOVÉ DESKY, VÁZY.

50,- Kč - u ostatních položek.

 

 

 
Zajímavé slevy

Položka je ve slevě -13%

Colibri houpací síť cestovní single 7fuchsia - růžová kód: CLH15_7fuchsia

Colibri houpací síť cestovní single 7fuchsia - růžová

Colibri houpací síť cestovní single Extrémně lehká a extrémně skladná síť z prodyšného padákového hedvábí. Vhodná na c ...

1 299,00 Kč s DPH
Položka je ve slevě -13%

Cestovní síť La Siesta Colibri Camo double - 4forest kód: CLH20C_4forest

Cestovní síť La Siesta Colibri Camo double - 4forest

Cestovní síť La Siesta Colibri Camo double. Každá cestovní síť Colibri má integrovaný závěsný systém skládající se z la ...

1 899,00 Kč s DPH
ukázat všechny slevy
Poslední recenze
Napište nám

Pokud máte nějaké připomínky, návrhy nebo jen vzkaz k vylepšení eshopu neváhejte nás kontaktovat.Budeme rádi za každý Váš podnět!

slide-out-01

 

 

slide-out-02

DYNAL s.r.o.

Vrchlického nám. 13

270 34 Čistá

IČ: 61680231
DIČ: CZ61680231
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku KOS v Praze, vložka 35722.

 

Telefonní kontakt

Dostupnost zboží a reklamace

Tel: + 420 313 549 413 



 

Provozováno CMS / Eshop (c)2018 Czechproduct.cz s.r.o. | podpora | mapa webu